Wednesday, November 14, 2007

Patura albastra

Patura albastra pe care am impachetat-o timp de 2 zile....e de fapt o opera de arta care costa 18.000 Euro.

Da, ati citit bine. Atita costa.

si se numeste SKY WRECK





Artista Hellen Mirra care a fabricat patura cu mina ei, a tesut bumbacul in India, la un razboi manual, a taiat si a cusut bucatile.

eu sint foarte ironica, dar de fapt lucrarea are un intreg concept in spate, explicat cu texte si fotografii intr-o brosura cu multe pagini.

miine incerc sa fotografiez brosura. Patura o trimitem la ART BASEL/Miami Beach. (editia de iarna a celui mai faimos tirg de arta din lume, adica ART BASEL, care se tine in iunie in Basel)

1 comment:

claudia said...

Ah ce imi place stilul tau de a scrie si descrie! M-ai transportat in atelierul lui Broni pentru cateva minute si m-ai facut curioasa in legatura cu patura :-) Cred ca in iunie iau trenul pana la Basel ;-p
In catunul meu ninge, a fost frumos dar acum e gri, s-a intors colegul meu polonez, care are biroul in fata mea, gura cat o sura si o personalitate psihotica numa' buna de ilustrat lucrarea de licenta de care imi e asa groaza sa ma apuc - asa ca iar sunt cu ficatul inflamat. Na ca m-am apucat sa fac blog la blog (sau blog in blog?)
Clau